Mitt sjätte besök i SF

Förlåt för kass uppdatering, men det är sommar och sol och vem vill sitta inne och blogga då?

Idag åkte kusinerna vidare mot LA och Las Vegas. Vi har hunnit med en hel del sedan sista blogginlägget. Raftingen var huuuur kul som helst! Går inte att beskriva, men man blev blöt, skrattade, åkte ned för forsar, stod upp i gummibåten, lite av allt och roligt var det! Jag ramlade i en gång, men det var skoj det med! (Inga bilder tyvärr, kameran går inte att ha med sig och bilderna man kunde köpa var svindyra...)

Lite mer shopping har det också blivit och såklart San Francisco! Golden Gate Bridge såg vi och åkte över påväg till raftingen och på San Francisco turen blev det utsiktspunkter (från Twin Peaks och Coit Tower) och Fisherman's Warf med lunch på Bubba Gump där vi hade utsikt över Golden Gate och Alcatraz.

Igår åkte besöket plus Amanda först till Big Basin National Park för att titta på redwoodträd och sedan ner till Snata Cruz och beachen. Jag, Fanny och mamma slappade hemma och bara tog det lugnt.


Hela besöket (Mats, Kajsa, Tinis och Wille) och bron


Sådana här små söta hus ser man överallt i San Francisco


Utsikten från Twin Peaks över San Francisco downtown


Kusinerna: jag, Fanny, Kajsa, Amanda och Wille


Fanny och mamma framför Coit Tower


Kommentarer
Postat av: Anita

SF är nog något coolare än Berlin XD.

2011-07-20 @ 09:55:55
URL: http://goofy-nit.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0