Början på besöket

Oj, oj, oj... Var ska jag börja? Dagarna som Carro och Anna har varit här har varit helt underbara! Vi har hunnit med så himla mycket och jag tror jag delar upp dagarna i olika blogginlägg. Vädret har under hela deras vistelse varit hur varmt och soligt som helst med rekord på 36 grader! Och bara jag har tagit 1107 bilder, så det finns en hel del att välja på och det blir massor av bilder i inläggen, haha!

De kom på måndag kväll och jag gick i skolan och hade finals både på tisdagen och onsdagen (det gick helt okej på mina finals). På tisdag eftermiddag åkte vi till Saratoga downtown och gjorde manikyr och pedikyr, åt frozen yoghurt och tog en tur förbi min skola. På onsdag eftermiddag blev det första shoppingen och vi åkte till Gilroy Outlets och det blev en hel det shopping som avslutades med middag på restaurangen Applebee's.



Carro i pedikyrstolen


Frozen yoghurt, mums!


Sötaste Anna med hennes frozen yoghurt


Utanför min skola, go falcons!


Carro och jag på fotbollsblanen


Efter vi va på min skola blev det dopp i poolen, det var så varmt!


Obligatoriskt stopp på Gilroy Outlet: Converse


Jag och Carro inne vid provhytten på Juicy Couture


Jag och mina bästisar på Applebee's


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0