BRUNO MARS!!!

Asså gårdagens kväll går inte annat att beskriva än GRYM! Det var bäst! Vi (jag, Fanny, Sara, mamma och Saras mamma) åkte in till San Francisco vid fyra. Klockan var runt halv sex när vi hade parkerat och vi gick då till restaurangen Cheesecake Factory där vi åt hur god middag som helst! Efter det begav jag, Fanny och Sara oss till Billy Graham Civic Auditorium där konserten skulle vara. Det var redan mycket folk när vi kom dit och det var general admission (sitta/stå vart man vill). Fanny har ont i sitt knä, så vi kunde inte stå, men fick bra platser att sitta på ändå.

Förbandet var inte så bra, sedan kom Janelle Monae in och hon var sådär (lite för mycket bas, så man hörde knappt vad hon sjöng). Efter henna var det lite paus för att fixa om scenen och sedan kom Bruno Mars in! Han var huuuuuur bra som helst och sjöng alla mina favvo låtar, det går inte att sätta ord på hur grymt det var! När han var klar så var vi påväg att gå, men så hör vi hans röst igen, så vi rusade in på golvet för att se vad som stod på. Han hade kommit in igen för att köra sina avslutande två låtar, haha, men de var så bra! Sedan köpte vi varsin Bruno Mars topp och hesa, döva, men ack så glada och taggade åkte vi hem igen! (Fler bilder kommer när jag får Saras, jag tog inte så många...)


Fanny och jag på Cheesecake Factory


BRUNO MARS!


Bruno Mars under låter Marry You (tror jag)


Kommentarer
Postat av: ANT

:D :D :D

2011-06-10 @ 22:12:22
URL: http://Goofy-nit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0