Carmel och 18 ÅR!

På lördagen åkte hela familjen och Carro och Anna på en dagsutflykt till Carmel, en supermysig stad vi kusten ungefär en och en halvtimmas bilresa härifrån. Där gick i runt, åt lunch och fika, var på stranden och bara hade det mysigt. På hemvägen åkte vi på en jättefin väg längst kustan (17 Miles Drive) och väl hemma blev det kvällsmys med film och Ben&Jerry's.

Den 19 juni, det vill säga på söndagen, så small det! Jag fyllde freaking 18 år! Dagen var hur bäst som helst! Den började med uppvaktning vid sängen på morgonen då jag fick ballonger kastade över mig och massor av fina presenter plus frukost på sängen. Efter uppvaktningen så blev det en överraskning, nämligen en skattjakt som Fanny ch Amanda hade gjort till mig som ledde till ett paket! Hur kul (och svårt, haha) som helst! Sedan blev det lite häng i solen och efter det blev det skål i champange, lunch och jordgubbstårta. Jag, Carro och Anna åkte iväg och shoppade lite efter det och sedan mötte vi upp resten av familjen på en italiensk restaurang på Santana Row. Hur god mat som helst! Dagen avslutades med bad i bubbelpoolen med värmeljus runt kanten, mys! Bästa födelsedagen ever!


Jag och Carro på beachen i Carmel


Anna på beachen


Här inne blev det god fika i Carmel


Längs 17 Miles Drive stod ett ensamt träd


Hela familjen


"Det gamla paret" Amanda och Leia


Uppvaktning vid sängen på födelsedagen


Under skattjakten fick jag leta efter ledtrådslappar överallt i huset


Hittade till slut skatten; ett paketet innehållende en ring från Hawaii


My best friends and I på födelsedagen


Champange!


Jag och Anna utanför den italienska restaurangen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0