Cupcakes

Idag var det sista "vanliga" skoldagen, för nästa vecka är det finals som gäller och sedan så slutar vi skolan på onsdag. Vi har ingen avslutning alls, utan har finals och sedan är det bara slut... Det är bara seniors som har graduation och det är på torsdag kväll, så jag, Anna och Carro ska dit och titta. Nu är det bara helgen kvar och sedan kommer de på måndag, kan inte fatta det! I helgen ska vi förresten åka till Napa Valley (vindistrikt) på lördagen och Six Flags (nöjesfält) på söndagen, så det ska bli hur kul som helst!

Fick min första födelsedagspresent idag (även om jag fyller år om drygt en vecka)! Två av mina vänner, Meghana och Antara, letade upp mig i skolan idag och gav mig hur fina cupcakes som helst! Jag fick de idag, eftersom nästa vecka träffas vi kanske inte.


Presentlådan...


...som döljde dessa fyra überfina cupcakesen!


Kommentarer
Postat av: wille

Grattis!!!

2011-06-10 @ 23:33:25
Postat av: Annika

Aaaah, va gulliga cupcakes!

2011-06-11 @ 00:17:11
URL: http://www.ajdz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0