Dripp, dropp

Önskar att jag hade någonting exciting att skriva om, men det händer inte så mycket just nu. Det enda "spännande" är att det regnade här igår och det regnar aldrig i Kalifornien på sommaren, så det var ovanligt! Så eftermiddagen igår blev en innedag med lek på min iPad 2 (en utav mina födelsedagspresenter), läsning och lite Glee. Idag har vi sluppit regnet, men det har varit lite mulet, så jag och Amanda bakade en morotskaka och gud vad god den blev! I helgen blir det lite mer spänning för vi ska på en helgsutflykt! Denna gång åker vi norrut till en vulkan i Kalifornien.


När det är så tråkigt väder får man liva upp sig med en grym bild som Carro tog på Anna och mig när vi var på Costco. It's so big! (Ibland får man bjuda på sig själv, haha)


Kommentarer
Postat av: Anita

IPAD, du måste visa när du kommer hem!! :D

2011-06-30 @ 22:41:00
URL: http://goofy-nit.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0