Första sommarlovsdagarna

På tordagen hade jag äntligen sommarlov och kunde spendera hela dagarna med Carro och Anna. Vi började mitt sommarlov med en tur till beachen. Tyvärr råkade vi ut för det enda mulna vädret på hela veckan, men det var mysigt ändå och vi åt matsäck och åkte hem sen igen för att sola vid poolen istället. På kvällen åkte vi iväg till senior graduation och det var riktigt skoj!

Fredagen innebar ett besök på Stanford University. Guidad tur på förmiddagen (ett hur stort och fint universitet som helst), sedan lunch och efter det shopping. Vi tog tåget en bit påvägen hem och hann med ett kort besök på Costco innan mamma skjutsade hem oss.


Vi värmde oss så gott vi kunde när vi åt matsäck vid beachen, den ända gången det blåste och var mulet. Vilken tajming, haha!


Sedan så blev det poolhäng!


Vackraste Anna


Graduation


Underbaraste Carro och jag efter graduation


Jag och Anna med programmet i högsta hugg, haha!


Jag med mina vänner Sachi, Sarika och Anjalika
(Jag fick böja mig ner, för jag hade klackar och de är korta... Ser ju ut som att jag hänger på dem, haha!)


Innan den guidade turen på Stanford


Guide-gruppen på Stanford


Snyggingen Anna


Jag och Carro vid Palma Drive (huvudvägen in till Stanford)


Shopping!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sarika är ett indisk namn :) Så jag antar att hon är från Indien. Hoppas du har det roligt nu när det är sommarlov :)

2011-06-23 @ 16:56:22
Postat av: Victoria

Kommentaren ovan är från mig. Konstigt att mitt namn bara försvann.

2011-06-23 @ 16:57:00
URL: http://toria-a.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0