Jobba in i det sista...

Ska snart iväg till en kompis för att jobba på vårat final project. Slänger in ett litet inlägg innan det. Igår var jag till frisören och klippte mig, har ingen bild just nu, men jag ska visa det någon gång! Sedan på kvällen åt vi grillat, så gott! Sedan så berättade mamma och pappa om upplägget för vår road-trip vi ska göra under två veckor i sommar. Det blir Kalifornien, Arizona, Utah och Nevada! Vi avslutade kvällen med lite Buzz (frågesportsspel på PS3) och jag vann en gång av de två gångerna som jag spelade.


Buzz (jag var cheerleadern!)


Kommentarer
Postat av: Caroline

BUZZ!! älskar det! Gud va kul att ni ska till Utah säg till om ni vill ha tips! Kan inte fatta att det bara är en vecka kvar tills vi ses!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-06-05 @ 21:01:52
Postat av: Anna

LOL! Du vinner alltid Buzz hahaha! C u soon m8! <3

2011-06-06 @ 22:24:52
Postat av: Anita

Hihihihihihihihihi :P

"Utah" XD. Det har jag aldrig hört talas om... (till ingens förvåning)!

Men Arizona låter sååå coolt. (=

2011-06-07 @ 17:36:39
URL: http://goofy-nit.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0