Välkomnar helgen med öppna armar

Igår var det besök hos tandläkaren som stod på schemat. I vår försäkring får man en gratis undersökning varje år, så jag passade på att gå dit iår. Och det var inte bara en undersökning, utan en hel rengöring av tänderna också! Så nu är mina tänder rena och finpolerade, haha! Ska dock tillbaka i slutet av juni för att laga ett litet, litet hål och "fylla" i några tänder (har nämligen "gropar" (eller vad man ska säga) i tänderna som är svåra att komma åt med tandborsten, så att "fylla" i dem förebygger mot framtida hål).

Fredag idag! Ikväll blir det bara jag och syrrora hemma, mamma och pappa ska ut och äta med några bekanta. Vi ska ha tacokväll, så det blir roligt. Innan dess ska jag dock ta en springtur tillsammans med pappa. Vi ska bara vara hemma i helgen. Ska till frisören och klippa mig imorron, men annars är det ingenting planerat. Måste plugga inför finals...


När jag och Amanda hade myskväll någon helg sen hade vi lite tråkigt ibörjan.
Varför inte fota lite i gräset då? Haha!


Kommentarer
Postat av: ANT

:D! (Tandkräms-leende)

2011-06-04 @ 23:39:39
URL: http://goofy-nit.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0