Bullar och lemonad

Fortfarande sjuk, huvudvärk och näsan rinner... Var hemma från skolan igår, men bestämde mig för att gå dit idag, vilket kanske inte var det smartaste, för nu känner jag mig sämre... Men, men, det är fredag idag och jag har helgen på mig att bli bättre!

När jag kom hem idag luktade det bullar! Amanda (som hade studiedag idag och var ledig) och mamma hade bakat bullar och gjort lemonad. Så till mellis blev det en vaniljbulle och supergod lemonad! Mina tankar gick till mormor som gör världens godaste bullar! Jag saknar min mormor och hennes goda bullar!


Amanda mitt uppe i bullbaket!


Kommentarer
Postat av: Antyant

Lemonad låter som nån dressing.

(Det är nåt man dricker va?!, men det låter som om man dricker dressing...) :)

2011-03-05 @ 08:41:45
URL: http://Goofy-nit.blogspot.com
Postat av: Ellen

Haha, Anita! Ja, lemonad är ngt som man dricker ;) (Det är som citronsaft)

2011-03-05 @ 19:56:36
URL: http://lovecalifornia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0