What to say?

Track meet igår och det gick inte bra... Stafetten gick okej, men fick en dålig växling och är lite missnöjd med hur jag sprang min sträcka. På 100m fick jag till en bra start, men sedan gick det utför och jag fick ingen bra tid. Sedan så var det 200m och redan innan kände jag av mitt baklår lite. Loppet började dåligt och gick sämre och sämre; jag fick ondare och ondare i baklåret och stannade mitt i loppet för att det gjorde för ont att springa och för att det gick så dåligt. The trainer (ungefär som skolans sportläkare) konstaterade att jag antagligen sträckt mig (ingen muskelbristning i alla fall som jag fick på friidrottslägret i Italien förra året, och det var inte kul). Så nu blir det lite lättare träning, jag som vill träna! Idag regnade det hela träningen, så vi körde först lite ute och sedan gick vi in i styrketräningsrummet och körde lite styrka.


Fanny igår när hon sprang (inte jag som tagit bilden, hittade den på facebook)


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh neeej va tråkigt att du fick ont i ditt lår igen, stackars dig!!! Hoppas att det blir bättre SNART!! Kramar<33

2011-03-20 @ 15:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0