NHL match

Wow, vilken stämning det var igår! Det var så sjukt kul att gå på en NHL match! Första två perioderna var lite sega och det blev inga mål. Dock blev tredje perioden riktigt spännande. Först gjorde motståndarlaget mål, sedan gjorde vi mål och då det blev 1-1 blev det förlägning och sedan straffar. Dramatiken var stor och ljudnivån var hög under staffarna kan jag tala om, men Sharks fick in det enda målet och vi vann!

Hem från matchen gick dock en trött Ellen med huvudvärk och ringande i öronen. En skoldag på det och nu sitter jag här och håller på att bli sjuk. Halsen värker, huvudet dunkar och öronen gör ont... Inte bra, inte bra...


Jag och Fanny är taggade innan matchen


GO SHARKS!


Spelarna kom ut på planen genom en hajmun, grymt coolt!




Stort och många i publiken, tror att det var ungefär 17 500 pers


Kommentarer
Postat av: Antyant

Jag vill också.

2011-03-03 @ 11:13:27
URL: http://Goofy-nit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0