Pajlunch

Det har verkligen spöregnat idag! Så fort man gick utanför dörren blev man dyngsur, haha! Tur för mig att jag fick sjuts till och från skolan. Idag så hade mamma bjutit in massor av svenska mammor (de svenska hemmafruarna, haha) på lunch, och då jag slutade vid 11:15 fick jag också vara med. Alla som kom hade tagit med sig lite olika saker. Det var pajtema, så det fanns massor av goda matpajer att välja på och så fanns det god sallad och supergott bröd. Sedan till efterrätt/fika fanns det självklart smarriga efterrättspajer! Friidrottstävlingen var inställd idag på grund av regnet, så jag tog istället en promenad med Leia i regnet (fast när jag kom hem och tänkte fota och visa hur mycket det regnar, så har det självklart slutat regna, haha).


Massor av supergoda pajer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0