"Raindrops keep fallin' on my head"

Det är alltid lite jobbigt att komma tillbaka till skolan efter helgen, men det har ändå varit helt okej. Har bland annat sett på film i Anatomy/Physiology eftersom vi precis avslutat ett kapitel och ska börja på ett nytt. Vi såg på 127 hours, som är baserad på en sann historia och handlar om en man som är ute och hikar och fastnar med armen och sitter fast. Vet inte om jag kan säga att filmen var bra, men gripande var den i alla fall. Annars jobbar jag på i skolan; hade grammatik quiz i engelskan idag (känndes bra) och imorgon är det matteprov som gäller.

Vädret är växlande nu; igår var det både regn och sol, och idag har det varit mulet. Fast det regnar nu på kvällen... Imorgon tror jag att det ska regna också, men vi får väl se. Jag håller uppe humöret med att det bara är drygt två veckor kvar till Hawaii! Och där kommer det vara varmt och soligt i alla fall!


Bilden är tagen av mig för ett tag sen och den får representera det sämre vädret här just nu


Kommentarer
Postat av: ANTYYY

Hmm, Victoria sa nåt om att i 127 timmars filmen så skar huvudpersonen av sig armen, så jag struntade i att se den haha!

2011-03-23 @ 15:53:02
URL: http://goofy-nit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0