Shopping i Great Mall

Det har regnat hela dagen idag och vad passar inte bättre än lite shopping då? Vi var till Great Mall och shoppade, och det blev lite inköp för mig. Trosor och nattlinne från Victoria's Secret och två bikinisar från Abercrombie and Fitch! Så nu är jag redo för stranden på Hawaii, haha! Lunch åt vi på Olive Garden och jag åt Chicken Alfredo, så gott! Det var första gången vi åt där, och jag har velat äta på den restaurangen ända sedan vi kom hit, haha! Och där ska det ätas igen, för deras mat var hur god som helst!


Utanför Victoria's secret, älskar den affären!


Amanda åt också Chicken Alfredo på Olive Garden och till efterätt delade vi på en hur god cholkadkaka/tårta som helst!


Kommentarer
Postat av: Caroline

OMG visst är Olive Garden bäst! Du måste hålla med om att bread sticksen är underbara! Puss på dig

2011-03-20 @ 11:36:01
URL: http://sidenband.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0