Sommartid

Det har varit en bra helg (det är nästan omöjligt för en helg att vara dålig eftersom man är ledig från skolan, haha). Igår var det ju tävling på morgonen och på eftermiddagen badade vi bubbelpool. Kvällen avslutades med oxfilé och potatisgratäng och en film och svenskt godis på det.

Idag har Kalifornien ställt om sig till sommartid, så nu blir det ljusare och ljusare och sommaren kommer närmre och närmre! Idag har jag skypat med Carro, gjort lite läxor och kollat på Glee-avsnitt (jag bara älskar musiken!). Apropå sommaren så längtar jag väldigt mycket efter den; läntar efter värme och tills mina två underbara vänner kommer hit!


En härlig sommarbild på stranden i Santa Cruz!


Kommentarer
Postat av: Antyant

Men Ellen du har ju sommar året runt! XD

2011-03-14 @ 10:36:05
URL: http://Goofy-nit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0