Summer weather

Det är så himla härligt väder här i Kalifornien just nu! Strålande sol och 25 grader; det är sommar! Shorts och t-shirt är klädseln som gäller, så skönt! Åh, det är just det här vädret som jag kommer att sakna med Kalifornien, sommar redan i mars är inte helt fel. Och det är inte heller helt fel att äta en söt, solmogen apelsin plockad från det egna apelsinträdet i trädgården! Till helgen ska det dock bli lite sämre, men vi hoppas att värmen stannar kvar så länge som möjligt. Det är för övrigt en vecka kvar till Hawaii! Åh, vad jag längtar!


Vi har massor av maskrosor i gräsmattan i trädgården (man blir lite lat av värmen, så jag orkade inte hitta på någon bättre bild att fota och lägga upp, och så måste jag ju spara på krafterna till friidrottstävlingen också, haha)


Kommentarer
Postat av: ANT

Jag vill också bli trött av värmen!!!!! Jag saknar det!

2011-04-01 @ 20:03:09
URL: http://Goofy-nit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0