Tävling igen

Gick upp kl 6:30 en lördagmorgon, gissa varför... Ytterligare en friidrottstävling! Fast den här gången så var det en invitational, vilket innebar att det var massor av skolor med och man tävlar mer individuellt. Jag var med och sprang i stafetten (4x100m) och det gick toppen! Vi kom trea i vårat heat, och jag tror (inte riktigt säker) att vi kanske kom trea totalt också! Sedan så sprang jag inget mer. Skulle sprungit 100m, men jag har jätteont i benen (träningsvärk som bara den!) och kände mig halvbra, så jag hoppade över det.

Annars får vi se vad som händer idag. Vädret ser lovande ut, när vi sprang vid 8:30 så var det faktiskt typ varmt!



Våran målgång på stafetten (Melodie hade sista sträckan och är tjejen i röda shorts). Jag hade tredjesträckan och sprang i kurvan, så det var svårt för mamma som satt på läktaren att få en bra bild på mig när jag sprang...


Blonda tjejen med S på tröjan är jag. Brevid mig står Ailene, vilket är en jättegullig tjej och han brevid henne med solglasögon är min tränare, coach Michael.


Kommentarer
Postat av: Pant

Du är BÄST!

2011-03-13 @ 00:29:42
URL: http://goofy-nit.blogspot.com
Postat av: Vickan

Trevligt trevligt :)

2011-03-13 @ 00:55:03
URL: http://toria-a.blogspot.com
Postat av: Malin

Kuuul! Grattis! :) Såg att det va du på sättet du stod och löplabbetmärket, haha :p

2011-03-13 @ 16:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0