The school life

Ett litet tag sedan jag sist skrev, men det har varit mycket plugg och träning på det, och skolan går alltid först, haha! Men sedan sist har jag gått i skolan och tränat, inte så mycket mer än det. Har börjat läsa en ny bok i engelskan, Cannery Row, och jag fattar knappt vad den handlar om, den är skum... I historian har vi jobbat med projekt och har prov på fredag. Det handlar om USA under andra världskriget och mitt projekt var om rationing, och man skulle göra en plansch, så jag gjorde den som en propaganda poster... Nej, inget mer snack om skolan just nu! Imorron är det track meet igen, tagga! Nu blir det mat och sedan lite mer plugg, I just love my life!


Postern jag gjorde till historian


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad cool postern ser ut :D Man har lust att äta upp den.

2011-03-17 @ 10:53:37
Postat av: Antgoof

Bästa recycling hittills Annika!!

2011-03-17 @ 15:41:28
URL: http://Goofy-nit.blogspot.com
Postat av: Nathalie

Fett fin Poster!! Btw I miss U!! <3

2011-03-17 @ 20:48:10
Postat av: Annika

Naaaw, varför står inte mitt namn ovanför min kommentar!?



D:< GRR.



Äsch. >:D

2011-03-17 @ 21:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0