The Tech Museum

Dagen spenderades på The Tech Museum och jag måste säga att det var lite av en besvikelse... Hade trott att det skulle vara jättecoolt med massor av spännande saker att göra, men så var det inte riktigt. Coolt var det, men inte som jag föreställt mig. Det fanns några roliga saker att göra, men det mesta var nog anpassat för lite mindre barn. Det bästa på hela dagen var när vi såg på IMAX, vilket är som Cosmonova. Vi såg på Hubble som handlade om ett teleksop uppe i rymden och det var en väldigt häftig film! Fick mig att tänka efter på hur små vi männsikor är och hur litet avstånd det egentligen är mellan Sverige och Kalifornien... Men dagen har ändå varit bra och det är alltid kul att vara på museum med familjen!


Fanny kollar på vad olika förkortningar betyder


Här var ett "experiment" man kunde göra, man odlade typ gener...?


Med de här glasögonen fick man dubbelsyn och skulle försöka att gå rakt


Jag och Fanny innan IMAX


Kommentarer
Postat av: Victoria

Fan vad jag känner mig avundsjuk!!! Jag vill oxå på IMAX!!!!



KRAM

2011-03-21 @ 14:43:14
URL: http://toria-a.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0