Track meet

Första friidrottstävlingen idag! Vi tävlade mot Freemont High School den här gången och för varje tävling möter vi en ny skola (det kommer att vara tävlingar varje vecka nu ett tag). Började med 4x100m, vilket gick jättebra, vi vann! Sedan körde jag 100m, vilket gick sådär... För att 100m gick dåligt körde jag 200m också, men det gick inte så mycket bättre det, fick jättemycket mjölksyra på slutet. Det känns i kroppen att jag har varit sjuk ett tag och inte kunnat träna. Men stämningen var på topp och det var kul att tävla trots att mina indivuduella grenar inte gick som jag ville.


Jag hade bana 6 på 100m (pappa var där och tittade och fotade med sin mobilkamera)




Kommentarer
Postat av: Caroline

Gulle dig, vad duktig du är!

2011-03-11 @ 08:57:53
URL: http://sidenband.blogg.se/
Postat av: Vickan okej det är Anita

S! för Saratåga

JESSIR! :D :D

2011-03-11 @ 23:12:46
URL: http://toria-a.blogspot.com
Postat av: Malin

Åh va kul att du har tävlat! Och snygga tävlingsdräkter!! :)

2011-03-11 @ 23:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0