Memorial Day

Igår var det Memorial Day och det var skönt att vara hemma efter resan till Yosemite. Fast jag var inte hemma hela degen, för Memorial Day innebar rea, och rea innebar shopping! Jag, pappa och Amanda åkte till Great Mall och det blev jättemycket shopping för oss alla (och billig shopping för den delen också!). Jag köpte ett par jeans och en scarf från Levi's, ett par shorts och en topp från Abercrombie & Fitch, ett par träningstights och en tränings t-shirt från Nike, och sedan blev det en kjol från Aeropostale. Väl hemma efter shoppingen blev det ett välförtjänt bad i jacuzzin, och sedan lite (mindre roliga) läxor.

Idag har det inte hänt så mycket, utom katt dissektionen på Anatomy/Physiology. Lite sådär disgusting, men det var okej.


En till bild från Yosemite


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh va kul med shopping!! :D Katt?! Saknar dig Ellen! <3

2011-06-01 @ 08:53:26
Postat av: Annika

... ?



Hur kan man dissekera en katt? VARFÖR ska man ens dissekera en katt? :O Jag trodde att grodor och maskar var trenden.

2011-06-01 @ 10:16:00
Postat av: ANTI

KATT DISSEKTION!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:''''''''''''''''''''(|



Annika, nästa trend är människodissektion! (För det är ju samma sak.)

2011-06-01 @ 17:29:30
URL: http://goofy-nit.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0